Beko Drxs827a to inteligentny robot, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów biznesowych. Jest on wyposażony w sztuczną inteligencję, która umożliwia mu przetwarzanie i zrozumienie języka naturalnego, co ułatwia komunikację z użytkownikiem. Ponadto ma on wbudowany system monitorowania ruchu, który jest w stanie zarejestrować informacje na temat użytkownika, jego aktywności i preferencji. Beko Drxs827a wykorzystuje także technologię rozpoznawania twarzy i głosu, umożliwiając użytkownikom bezpieczne logowanie się do systemu. Ma on również funkcję automatycznego rozpoznawania obrazu, która umożliwia wykrywanie i rozpoznawanie obiektów w obrazie. Dzięki temu robot może wykonywać wiele zadań, w tym automatyczne tworzenie zdjęć i wideo.
Ostatnia aktualizacja: Uwagi użytkownika Beko Drxs827a
Gosia9 stycznia 2022 | 22:49
Suszarka mega! Użytkuje już 3-ci rok, nic się z nią nie działo, czyszczenie filtrów nie sprawia problemów. Łatwa w obsłudze! A przede wszystkim w dobrej cenie, więc nie trzeba przepłacać chcąc mieć świetny sprzęt w domu! Polecam ten model!
Czy opinia była przydatna?0 pkt
Kasia17 października 2019 | 11:15
Świetna suszarka. Bardzo dobre suszenie, dostosowuje cykl i najczęściej go skraca o ok godzinę jeśli pranie jest już suche więc jest ekonomiczna. Bardzo łatwa w obsłudze i montażu wystarczy ściągnąć zabezpieczenia i podłączyć do prądu. Moje życie stało się o wiele łatwiejsze przy 3 dzieci nie nadążało schnąć, a teraz w jeden dzień kosz pusty i pranie schowane w szafkach. Nie trzeba wcale kupować za krocie suszarki żeby mieć dobry sprzęt. Jak dla mnie jest ona również cicha, pokój dzieci graniczy z łazienką i nie przeszkadza im we śnie gdy pracuje.
skibos7 października 2018 | 22:00
Suszarka hula aż miło. Po tygodniu intensywnego użytkowania nie stwierdzono wad, oby tak dalej:)
Wszystko by było ok, gdyby nie to, że chcąc odebrać towar od kuriera musiałem wziąć dzień wolny w pracy. Kurier DHL oświadczył, że tak podpisana jest umowa ze sklepem morele. net, że towar o dużych gab1 października 2018 | 11:29
Więcej tzw. plastiku w porównaniu z wcześniejszymi produktami tego typu. Jaki będzie tego skutek? Poczekamy, zobaczymy.
Katarzyna8 marca 2017 | 10:16
Bardzo dobra suszarka. Fajnie rozwiązania z filtrami na "kłaczki". Duże wygodne drzwiczki ułatwiają wkładanie i wyjmowanie suszonych rzeczy, nawet dużych kołder, kap czy dywaników. Podświetlenie bębna to bardzo fajna funkcja.
Zalety: funkcjonalność | cena/jakość | dobra jakość
Olga7 marca 2017 | 23:57
Monika10 sierpnia 2016 | 15:17
Bardzo dobry produkt, który zdecydowanie polecam. Wprawdzie mam miejsce na suszenie ale nie chę mieć dodatkowej wilgoci w domu. Trudno zachwalać jego walory jeżeli ktoś nie zobaczy jak po suszeniu wyciąga sie ciepłe, miękkie i suche np. ręczniki,
Zalety: cena | jakość | wygląd
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Artykuł
- Czas czytania: 9 min
Dotyczy: Visual Studio Visual Studio dla komputerów Mac Visual Studio Code
Podstawy animacji
Najlepsze rozwiązania dotyczące animacji w programie Visual Studio
Postępuj zgodnie z tymi regułami, aby zapewnić spójne i przyjazne dla użytkownika style animacji w środowisku IDE programu Visual Studio.
Bądź selektywny. Ogranicz animacje do tych, które służą konkretnym celom.
Czas i szybkość są ważne, aby zapewnić szybkie i naturalne działanie przejścia:
Ukończ animowane przejścia w ciągu jednej połowy sekundy (500 milisekund).
Animacje, które występują często, muszą być wystarczająco szybkie, że nie przerywają przepływu pracy użytkownika. Obejrzyj animację w pętli i dostosuj czas, aż poczuje się dobrze.
Animacje nie powinny być tak szybkie lub żmudne, że trudno jest zrozumieć, ale nie tak wolno, że sprawia, że jeden niecierpliwy dla przejścia do końca.
Użyj zmiennej chronometrażu, aby podkreślić znaczenie. Na przykład podczas przechodzenia przez sekwencję elementów na diagramie klasy można przyspieszyć przechodzenie między elementami, a następnie zwolnić, aby skupić się na ważnych elementach.
Używaj stopniowego złagodzenia bezliniowego od jednego stanu do drugiego, dając poczucie spokoju i naturalnego ruchu.
Jeśli to możliwe, użyj subtelnej animacji na aktywowaniu, aby wskazać elementy interaktywne pod myszą.
Jeśli w dużej mierze korzystasz z animacji w funkcjach, podaj metodę wyłączania ich lokalnie (dla wszystkich funkcji) jako opcji w oknie dialogowym Opcje narzędzi>.
Tylko jedna animacja powinna wystąpić w danym momencie i przekazać tylko jedną informację. Więcej niż jeden obiekt przenoszony lub próbujący przekazać wiele rzeczy może być mylące.
Subtelność jest ważna. W większości przypadków animacja nie musi wymagać uwagi użytkownika, aby służyła jej celowi. Subtelne zmiany w chronometrażu, sekwencjonowaniu i zachowaniu mogą znacząco wpłynąć na postrzeganie i może mieć wpływ na efektywną i nieskuteczną animację.
Korzystając z animacji, aby zwrócić uwagę na coś, upewnij się, że warto przerwać uczenie myśli użytkownika.
Podczas wyświetlania postępu lub stanu za pomocą animacji:
Zatrzymaj pokazywanie ruchu postępu, gdy podstawowy proces nie jest rozwijany.
Rozróżnianie nieokreślonych procesów od procesów określania.
Upewnij się, że animacja ma możliwe do zidentyfikowania stany ukończenia i awarii.
Zminimalizuj użycie animacji efektu, które pokazują stan i upewnij się, że mają rzeczywistą wartość, udostępniając dodatkowe informacje o rzeczywistym użyciu. Przykłady obejmują przejściowe zmiany stanu i sytuacje awaryjne
Animacja nie jest:
Nie używaj małych ruchów (ruch w małym śladze). Preferuj zanikanie i zmiany w przenoszonych obiektach.
Nie używaj animacji, które mają miejsce na dużym obszarze nieruchomości ekranu. Niezależnie od rozmiaru ten styl animacji rozprasza uwagę użytkownika.
Nie używaj animacji niepowiązanych z obiektem, z którymi użytkownik jest obecnie skoncentrowany na lub wchodzić w interakcje.
Nie używaj animacji, które wymagają interakcji użytkownika w celu zresetowania stanu, na przykład zmuszanie użytkownika do reagowania na powiadomienie migające w celu zatrzymania migania. Interakcja z nimi w jakikolwiek sposób powinna wystarczyć, aby je odrzucić.
Aby uzyskać więcej informacji na temat aplikacji dla tych najlepszych rozwiązań, zobacz Wzorce animacji.
Metryki animacji
System powinien wyraźnie reagować na gesty użytkownika w mniej niż 10 milisekundach.
Animowane przejścia nie powinny trwać dłużej niż 500 milisekund.
Jednym ze sposobów zrekompensowania przejścia, które wymagają dłuższych czasów, jest rozdzielenie ich na dwie części. Na przykład pierwsza część animacji może być pustym kontenerem zawartości (do 500 milisekund), a następnie zawartością zanikającą do kontenera (do 500 milisekund).
W przypadku czasów ładowania, które można obliczyć, preferowany jest wskaźnik postępu determinatora (wskaźnik postępu wykonywanego procentowo).
W przypadku czasów ładowania, których nie można obliczyć, odpowiedni jest wskaźnik zajęty, taki jak kursor lub osadzona animacja wirująca (ładowanie lub wskaźnik pracy).
Animacja jako komunikator
W interfejsie użytkownika programu Visual Studio animacja działa tylko jako narzędzie komunikacyjne. Służy do przekazywania różnych informacji, takich jak zmiany strukturalne w interfejsie użytkownika (na przykład po otwarciu lub zamknięciu menu). Animacja może ułatwić wizualizowanie zależnych od czasu zachowania złożonych systemów, takich jak wizualizacja postępu instalacji. Animacje mogą również służyć do przyciągania uwagi z alertami i powiadomieniami.
Animacje interfejsu użytkownika zwykle działają na cztery sposoby: wizualizowanie, przyciąganie uwagi, symulowanie i czas odpowiedzi/wskaźniki postępu.
Wizualizacja
Animacja może podkreślić trójwymiarowy charakter obiektów i ułatwić użytkownikom wizualizowanie ich struktury przestrzennej. Aby to osiągnąć, animacja może wymagać obracania obiektu w pełnym kółku, powoli obracać go z powrotem i z powrotem lub przybliżyć obiekt i nieznacznie zwiększyć jego rozmiar, aby podkreślić przerzucanie lub fokus.
Chociaż obiekty trójwymiarowe mogą być przenoszone za pomocą kontrolki użytkownika, projektant powinien określić z wyprzedzeniem (programowo lub ręcznie) jak najlepiej animować ruch, który zapewnia optymalne zrozumienie obiektu. Ta zaprogramowana animacja może następnie zostać aktywowana przez użytkownika, umieszczając kursor nad obiektem, podczas gdy ruch kontrolowany przez użytkownika wymaga od użytkownika zrozumienia, jak manipulować obiektem. Ogranicz ruch do jednej osi lub orientacji w danym momencie; skalowanie, obracanie lub tłumaczenie, ale nie należy wykonywać więcej niż jednego jednocześnie.
Kategoria Wizualizowanie obejmuje aspekty danych, relacji, stanu, struktury, sekwencji i czasu.
Dane
Ilustrowanie złożonych i zmiennych informacji:
Przechodzenie przez wizualizacje informacji, takie jak wykresy i wykresy
Przechodzenie przez sekwencję, przewodnik z przewodnikiem i stronicowanie
Wywoływanie szczegółów, wskazywanie i wyróżnianie określonych informacji
Nakładanie szczegółów i dodatkowych informacji na temat elementu ukierunkowanego
Morfowanie z jednej reprezentacji strukturalnej lub organizacyjnej do innej
Przedstawianie zmian w czasie przy użyciu suwaków czasu, kół jog-and-shuttle i kontrolek transportu (odtwarzanie, zatrzymywanie i wstrzymywanie)
Relacje
Ilustrowanie sposobu, w jaki elementy odnoszą się do siebie nawzajem lub które elementy odnoszą się do danego elementu
Pokaż hierarchie i relacje nadrzędny-podrzędny lub równorzędny
Jeden element zduplikuje inny
Jeden element minimalizuje do innego elementu
Jeden element nastęcony do innego
Stan
Aktualizacje zawartości
Fokus użytkownika i wybór
Postęp
błędy
Struktura
Przestawianie struktury w jednym węźle
Zmiana orientacji
Minimalizuj i maksymalizuj lub rozwijaj i zwijaj
Sequence
Sekwencja pokazu slajdów
Przerzucanie obrazów
Godzina
Pokaż zmiany w czasie, upływie czasu i emisji ekranu
Przenieś do kosza, cofnij i ponownie
Przywracanie stanu historycznego
Przyciągaj uwagę
Jeśli celem jest zwrócenie uwagi użytkownika na jeden element z kilku lub zaalarmowanie użytkownika o zaktualizowanych informacjach, animacja może być odpowiednia. Na przykład strona startowa aplikacji może użyć przycisku Wprowadzenie, który przesuwa się w miejsce po załadowaniu strony.
Z reguły ostatni ruchomy element na ekranie przyciąga uwagę użytkownika. W serii animowanych elementów uwaga użytkownika będzie podążać za ostatnim poruszającym się obiektem.
Alerty
Powiadamianie użytkownika, zwracanie uwagi, pokazywanie postępu
Pokaż, że coś jest wykonywane poprawnie lub niepoprawnie albo pokazuje postęp lub zmiany postępu
Monituj użytkowników podczas zadania, na przykład znalezienie dodatkowych informacji w trybie online lub informacje o bieżącym zadaniu
Powiadomienia
Zgłaszanie alertu użytkownikowi o warunku błędu
Przerwij użytkownikowi, aby zobaczyć, czy chce uczestniczyć w czymś innym
Delikatnie poinformuj użytkownika, że proces został ukończony lub zmieniony, na przykład po zakończeniu pobierania.
Symulować
Ta kategoria obejmuje fizyczność i wymiarowość.
Ilustrowanie miejsca, z którego pochodzą obiekty lub gdzie przechodzą do
Rozwijanie i zwijanie lub otwieranie i zamykanie
Przesuwanie, przewijanie i obracanie strony
Układanie i porządkowanie z
Karuzela i akordeon
Przerzucanie i obracanie interfejsu użytkownika
Wskaźniki odpowiedzi i postępu
Wskaźniki postępu mają kilka istotnych zalet:
Zarówno determinate, jak i nieokreślone wskaźniki postępu uspokoić użytkownika, że system nie uległ awarii i pracuje nad problemem.
Determinate wskaźniki dają użytkownikowi poczucie, jak daleko wzdłuż akcji postępuje, a także uczucie zbliżania się do końca.
Wzorce animacji
Omówienie
Animacje w programie Visual Studio są przeznaczone do obsługi określonej funkcji bez zakłócania produktywności użytkowników. Zazwyczaj animacje w programie Visual Studio powinny być:
Małe i nietrudne
Naturalne i realistyczne
Subtelne i stonowane
Szybkie i wydajne
Zrelaksowany, nie pospieszny
Na tej ilustracji przedstawiono style animacji zalecane dla programu Visual Studio. Najczęściej używane są animacje ani subtelne animacje, takie jak zanikanie/zanikanie. Istnieje ograniczone zastosowanie animacji ruchu, takich jak rozwijanie i kontrakt, zmiana położenia X i Y oraz rotacja.
Zalecane style animacji dla programu Visual StudioPojawianie się i znikanie
Za pomocą tego wzorca element przełącza się z widocznego do widoku poza widokiem i z powrotem bez animacji przejścia. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-b_appearanddisappear. png? view=vs-2022" alt="Appear and disappear animation" title="1202-b_AppearAndDisappear" data-linktype="relative-path"/>
Pojawianie się i znikanie animacjiPoprawne użycie
Świeże elementy interfejsu użytkownika, które muszą natychmiast pojawić się lub zniknąć, aby użytkownik nie był ani rozproszony, ani nie utrudniał. Ponadto animacje wolno poruszające się mogą być postrzegane jako przeciąganie wydajności, które nie wystąpią w stylu pojawiania się i znikania.
Nieprawidłowe użycie
Przypadki, w których interfejs użytkownika jest wyświetlany tak nagle, że użytkownik nie ma pojęcia, co się stało, i dodanie animacji pomoże w zrozumieniu kontekstowym.
Właściwości animacji
Opóźnienie czasu wynosi zwykle zero sekund.
Przykłady
Automatyczne ukrywanie okien narzędzi
Interfejs użytkownika edytora aktywowanego za pomocą klawiatury, taki jak IntelliSense i Pomoc dotycząca parametrów
Regiony kodu rozwijania i zwijania
Zanikanie i zanikanie
W przypadku tego wzorca element interfejsu użytkownika przechodzi z niewidocznej (nieprzezroczystości 0%) do widocznej (100% nieprzezroczystości) lub odwrotnie. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-c_fadeinfadeout. png? view=vs-2022" alt="Fade-in and fade-out animation" title="1202-c_FadeInFadeOut" data-linktype="relative-path"/>
Animacja zanikania i zanikaniaPoprawne użycie
Jest to najczęściej zalecana animacja interfejsu użytkownika. Jest to subtelny efekt, który zwiększa zainteresowanie bez przerywania przepływu. W niektórych przypadkach użytkownik może nawet nie zdać sobie sprawy, że istnieje animacja, postrzegając płynny i przepływujący system interfejsu użytkownika.
Właściwości animacji
Początkowa nieprzezroczystość: 0% w przypadku zanikania, 100% w przypadku zanikania
Zakończenie nieprzezroczystości: 100% dla zanikania, 0% w przypadku zanikania
Czas trwania: 200 milisekund autonomiczne, 100 milisekund w przypadku użycia w ramach sekwencji animacji kombinacji
Styl złagodzenia: Sine InOut
Przykłady
Menu otwarte i zamknij
Przejścia na kartę Tło i pierwszy plan
Mieszanie kolorów od A do B
W tym wzorcu element interfejsu użytkownika zmienia się z koloru A na kolor B. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-d_colorblend. png? view=vs-2022" alt="Color blend animation" title="1202-d_ColorBlend" data-linktype="relative-path"/>
Animacja mieszanki kolorówPoprawne użycie
Jako animowane przejście, gdy element interfejsu użytkownika zmienia kolor z jednego kontekstu lub stanu na inny.
Właściwości animacji
Kolor początkowy: specyficzny dla interfejsu użytkownika
Kolor końcowy: specyficzny dla interfejsu użytkownika
Przykłady
Przejścia stanu okna dokumentu (aktywne, ostatnie aktywne i nieaktywne)
Przejścia stanu okna narzędzi (skoncentrowane i bez fokusu)
Rozwijanie i kontrakt
Za pomocą tego wzorca element interfejsu użytkownika rozwija się w kierunku X, Y lub w obu kierunkach. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-e_expandcontract. png? view=vs-2022" alt="Expand and contract animation" title="1202-e_ExpandContract" data-linktype="relative-path"/>
Rozwijanie i animacja kontraktuPoprawne użycie
Jako animowane przejście, gdy element interfejsu użytkownika zmienia rozmiar z jednego kontekstu na inny.
Właściwości animacji
Skala X:% lub określony wymiar (w pikselach)
Skala Y:% lub określony wymiar (w pikselach)
Pozycja zakotwiczenia: zazwyczaj w lewym górnym rogu (w przypadku języków od lewej do prawej) lub w prawym górnym rogu (w przypadku języków od prawej do lewej)
Przykłady
Panel Eksplorator architektury, rozwijanie i zwijanie
Rozwiń i zwiń element strony początkowej programu Visual Studio 2017
Zmiana położenia X-Y
W tym wzorcu element interfejsu użytkownika zmienia położenie X lub Y albo oba te elementy. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-f_xypositionchange. png? view=vs-2022" alt="X-Y position change animation" title="1202-f_XYPositionChange" data-linktype="relative-path"/>
Animacja zmiany położenia X-YPoprawne użycie
Jako animowane przejście, gdy element interfejsu użytkownika zmienia pozycję z jednego kontekstu na inny.
Właściwości animacji
Pozycja X i Y: specyficzne dla interfejsu użytkownika
Położenie końca X i Y: specyficzne dla interfejsu użytkownika
Ścieżka ruchu: brak
Przykład
Zmiana kolejności tabulacji
Obrót
Za pomocą tego wzorca element interfejsu użytkownika obraca się. com/pl-pl/visualstudio/extensibility/ux-guidelines/media/1202-g_rotate. png? view=vs-2022" alt="UI element rotation animation" title="1202-g_Rotate" data-linktype="relative-path"/>
Animacja rotacji elementów interfejsu użytkownikaPoprawne użycie
Tylko dla nieokreślonego wskaźnika postępu wirowania.
Właściwości animacji
Stopień obrotu: 360
Środek obrotu: środek obiektu
Czas trwania: ciągły
Przykład
Nieokreślony wskaźnik postępu (wirowanie)
Typowe akcje interfejsu użytkownika powłoki i zalecane animacje
Otwórz kartę
Otwórz animację na karcieStyl: pojawi się
Czas trwania: zero sekund
Zamknij kartę
Animacja zamknięcia kartyStyl: Zmiana położenia X
Czas trwania: 200 milisekund
Zmiana kolejności tabulacji
Animacja zmiany kolejności tabulacjiZamykanie przestawnych dokumentów
Zamykanie animacji przestawnych dokumentówPrzejście stanu okna
Animacja przejścia stanu oknaStyl: aby zachować spójność z innymi oknami, niech bieżący system operacyjny zdefiniuj animację zamknięcia dokumentu.
Otwórz menu
Menu otwórz animacjęStyl: zanikanie
Zamknij menu
Menu zamknij animacjęAutomatyczne ukrywanie okna narzędzia
Automatyczne ukrywanie okna narzędzi odsłania animacji