Użytkowanie, pielęgnacja i instalacja Bosch Vss7901 00t i Vs79015t są łatwe i bezproblemowe. Urządzenia są zgodne z wieloma systemami zabezpieczeń i zapewniają wyśmienitą jakość. Aby zapewnić optymalne wyniki, należy przestrzegać instrukcji obsługi i wszystkich wytycznych dotyczących instalacji i konserwacji. Ważne jest, aby utrzymywać i konserwować urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Należy również upewnić się, że wszystkie elementy są zamontowane prawidłowo, a wszystkie połączenia są poprawne. Wszystkie komponenty muszą być regularnie sprawdzane, aby zapewnić poprawne działanie, a jakość instalacji musi być utrzymywana, aby zapobiec uszkodzeniom i awariom.
Ostatnia aktualizacja: Użytkowanie, pielęgnacja i instalacja Bosch Vss7901 00t And Vs79015t
DECYZJA PREZYDIUM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO
z dnia 15 kwietnia 2013 r.
dotycząca przepisów regulujących postępowanie z informacjami poufnymi w Parlamencie Europejskim
(2014/C 96/01)
(Dz. U. UE C z dnia 1 kwietnia 2014 r. )
PREZYDIUM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO,
uwzględniając art. 23 ust. 12 Regulaminu Parlamentu Europejskiego,
MAJĄC NA UWADZE, ŻE
(1) W świetle porozumienia ramowego w sprawie stosunków między Parlamentem Europejskim i Komisją Europejską 1 podpisanego dnia 20 października 2010 r. (porozumienie ramowe) oraz porozumienia międzyinstytucjonalnego między Parlamentem Europejskim a Radą w sprawie przekazywania Parlamentowi Europejskiemu i wykorzystywania przez Parlament Europejski posiadanych przez Radę informacji niejawnych dotyczących spraw innych niż z dziedziny wspólnej polityki zagranicznej i bezpieczeństwa 2, podpisanego w dniu 12 marca 2014 r. (porozumienie międzyinstytucjonalne), konieczne jest ustanowienie szczegółowych przepisów regulujących postępowanie z informacjami poufnymi w Parlamencie Europejskim.
(2) Traktat z Lizbony wyznacza Parlamentowi Europejskiemu nowe zadania, a w celu rozwinięcia działań Parlamentu w tych obszarach, które wymagają pewnego stopnia poufności, konieczne jest określenie podstawowych reguł, minimalnych standardów bezpieczeństwa i odpowiednich procedur postępowania przez Parlament Europejski z informacjami poufnymi, w tym niejawnymi.
(3) Przepisy decyzji mają na celu zapewnienie równoważnych standardów ochrony i zgodności z przepisami przyjętymi przez inne instytucje, organy, urzędy i agencje powołane na mocy lub na podstawie traktatów lub też przez państwa członkowskie, tak aby ułatwić sprawne funkcjonowanie procesu decyzyjnego Unii Europejskiej.
(4) Przepisy niniejszej decyzji nie naruszają obecnych i przyszłych przepisów o dostępie do dokumentów, przyjętych zgodnie z art. 15 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (TFUE).
(5) Przepisy niniejszej decyzji nie naruszają obecnych i przyszłych przepisów o ochronie danych osobowych, przyjętych zgodnie z art. 16 TFUE
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
1 Dz. L 304 z 20. 11. 2010, s. 47.
2 Dz. C 95, 1. 4. 2014, s. 1.
3 Art. 2 lit. d zmieniona przez sprostowanie z dnia 14 sierpnia 2014 r. (Dz. UE. C. 2014. 267. 29).
4 Art. 3 ust. 3 zmieniony przez sprostowanie z dnia 14 sierpnia 2014 r.
5 Art. 5 zmieniony przez sprostowanie z dnia 14 sierpnia 2014 r.
6 Art. 5 ust. 1 lit. a zmieniona przez sprostowanie z dnia 14 sierpnia 2014 r.
7 Art. b zmieniona przez sprostowanie z dnia 14 sierpnia 2014 r.
8 Dz. L 43 z 15. 2. 1983, s.
9 Dz. L 56 z 4. 3. 1968, s. 1
„Ekspertyzy i Opracowania Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego” nr 74/2018.
Nr 74, 2018 www. nist. gov. pl Wstęp Dokonana w ekspertyzie analiza dotyczy potrzeby zmian przepisów prawnych w tym w szczególności: Ustawy o strażach gminnych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o bezpie-czeństwie imprez masowych. Ustawa o strażach gminnych sta-ła się przedmiotem odrębnej refleksji. W związku z tym, niniej-sza analiza zostanie poświęcona przede wszystkim przepisom ustawy o ochronie imprez masowych, zaś uzupełniająco Usta-wie o samorządzie gminnym jako elementom swoistego pakie-tu proponowanego w zakresie ustanowienia skutecznej ochro-ny organów monokratycznych samorządu terytorialnego. 1. Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych 1 Powyższy akt prawny (dalej: Ustawa) spełnia swoją rolę w od-niesieniu do imprez masowych, powstają jednak wątpliwości w odniesieniu do imprez, które nie posiadają takiego charak-teru i nie są regulowane w tym akcie. na takiej bowiem impre-zie, nie podpadającej pod zaostrzone regulacje Ustawy o bez-pieczeństwie imprez masowych doszło do wspomnianego na wstępie zamachu na Prezydenta Gdańska. Pytania, jakie powinny zostać w związku z tym postawione można streścić następująco: 1 Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez maso-wych, Dz. U. 2009, nr 65, poz. 54; t. j. Dz. z 2018 r., poz. 1870. 1) Czy na organizację takiej imprezy powinno być potrzeb-ne zezwolenie? 2) Czy nie należy wprowadzić obowiązku zgłaszania takich imprez? 3) Czy organizator powinien być zobligowany do zachowa-nia konkretnych warunków w zakresie bezpieczeństwa? 4) Czy niezbędne powinno być powołanie służb porządko-wych? 5) Czy niezbędne powinno być zatrudnienie agencji ochro-ny do pilnowania porządku publicznego na imprezie o charakterze niemasowym? 6) Czy organizator powinien być zobligowany do pobiera-nia pisemnych oświadczeń od uczestników takiej impre-zy o udziale w niej na własną odpowiedzialność? 7) Czy organizator powinien być zobowiązany do ubezpie-czenia takiej imprezy? 8) Czy impreza powinna posiadać własny regulamin? 9) Czy obecność organu monokratycznego samorządu te-rytorialnego podczas takiej imprezy powinna podnosić wymagania bezpieczeństwa stawiane organizatorom? Zgodnie z art. 3 Ustawy pod pojęciem imprezy masowej na-leży zasadniczo rozumieć trzy rodzaje imprez: impreza maso-wa artystyczno-rozrywkowa, masowa impreza sportowa oraz mecz piłki nożnej. Pod pojęciem imprezy masowej artystyczno-rozrywko-wej należy rozumieć imprezę o charakterze artystycznym, rozrywkowym lub zorganizowane publiczne oglądanie prze-kazu telewizyjnego na ekranach lub urządzeniach umożliwia-jących uzyskanie obrazu o przekątnej przekraczającej 3 m, która ma się odbyć: a) na stadionie, w innym obiekcie niebędącym budynkiem lub na terenie umożliwiającym przeprowadzenie impre
Aplikacje dostępne w
Regulamin
Deklaracja dostępności
Polityka prywatności
O projekcie
Standardy techniczneNa stronie znajdują się materiały, które powstały ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007−2013 oraz ProgramOperacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014−2020)