Honeywell Ct50 Series to inteligentny podręcznik z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i przepisów prawnych. Przydatne porady i wskazówki pomogą Ci zapoznać się z bezpiecznymi praktykami dotyczącymi pracy z urządzeniem, w tym informacjami o przepisach prawnych, procedurach i wymaganiach dotyczących zabezpieczeń. Podręcznik zawiera również informacje na temat bezpieczeństwa i dostępnych funkcji, a także wyczerpujące instrukcje dotyczące instalacji, konfiguracji i użytkowania. Dzięki temu możesz mieć pewność, że praca z urządzeniem Honeywell Ct50 Series będzie przebiegać bezpiecznie i zgodnie z wszystkimi wymaganiami prawnymi.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i przepisów prawnych Honeywell Ct50 Series
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
Aplikacje dostępne w
Regulamin
Deklaracja dostępności
Polityka prywatności
O projekcie
Standardy techniczneNa stronie znajdują się materiały, które powstały ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007−2013 oraz ProgramOperacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014−2020)
„Ekspertyzy i Opracowania Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego” nr 74/2018.
Nr 74, 2018 www. nist. gov. pl Wstęp Dokonana w ekspertyzie analiza dotyczy potrzeby zmian przepisów prawnych w tym w szczególności: Ustawy o strażach gminnych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o bezpie-czeństwie imprez masowych. Ustawa o strażach gminnych sta-ła się przedmiotem odrębnej refleksji. W związku z tym, niniej-sza analiza zostanie poświęcona przede wszystkim przepisom ustawy o ochronie imprez masowych, zaś uzupełniająco Usta-wie o samorządzie gminnym jako elementom swoistego pakie-tu proponowanego w zakresie ustanowienia skutecznej ochro-ny organów monokratycznych samorządu terytorialnego. 1. Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych 1 Powyższy akt prawny (dalej: Ustawa) spełnia swoją rolę w od-niesieniu do imprez masowych, powstają jednak wątpliwości w odniesieniu do imprez, które nie posiadają takiego charak-teru i nie są regulowane w tym akcie. na takiej bowiem impre-zie, nie podpadającej pod zaostrzone regulacje Ustawy o bez-pieczeństwie imprez masowych doszło do wspomnianego na wstępie zamachu na Prezydenta Gdańska. Pytania, jakie powinny zostać w związku z tym postawione można streścić następująco: 1 Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez maso-wych, Dz. U. 2009, nr 65, poz. 54; t. j. Dz. z 2018 r., poz. 1870. 1) Czy na organizację takiej imprezy powinno być potrzeb-ne zezwolenie? 2) Czy nie należy wprowadzić obowiązku zgłaszania takich imprez? 3) Czy organizator powinien być zobligowany do zachowa-nia konkretnych warunków w zakresie bezpieczeństwa? 4) Czy niezbędne powinno być powołanie służb porządko-wych? 5) Czy niezbędne powinno być zatrudnienie agencji ochro-ny do pilnowania porządku publicznego na imprezie o charakterze niemasowym? 6) Czy organizator powinien być zobligowany do pobiera-nia pisemnych oświadczeń od uczestników takiej impre-zy o udziale w niej na własną odpowiedzialność? 7) Czy organizator powinien być zobowiązany do ubezpie-czenia takiej imprezy? 8) Czy impreza powinna posiadać własny regulamin? 9) Czy obecność organu monokratycznego samorządu te-rytorialnego podczas takiej imprezy powinna podnosić wymagania bezpieczeństwa stawiane organizatorom? Zgodnie z art. 3 Ustawy pod pojęciem imprezy masowej na-leży zasadniczo rozumieć trzy rodzaje imprez: impreza maso-wa artystyczno-rozrywkowa, masowa impreza sportowa oraz mecz piłki nożnej. Pod pojęciem imprezy masowej artystyczno-rozrywko-wej należy rozumieć imprezę o charakterze artystycznym, rozrywkowym lub zorganizowane publiczne oglądanie prze-kazu telewizyjnego na ekranach lub urządzeniach umożliwia-jących uzyskanie obrazu o przekątnej przekraczającej 3 m, która ma się odbyć: a) na stadionie, w innym obiekcie niebędącym budynkiem lub na terenie umożliwiającym przeprowadzenie impre