Podręcznik pilota Cadel Kobe Plus 11 to kompletne i przystępnie napisane wytyczne do obsługi samolotu Cadel Kobe Plus 11. Książka zawiera wszystkie informacje niezbędne do bezpiecznego i skutecznego użytkowania samolotu. Zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące wszystkich systemów samolotu, w tym tabele prezentujące wszystkie parametry lotu, wytyczne dotyczące procedur i wymagane kontrole. Przystępnie napisany i szczegółowo opisany podręcznik jest korzystny dla pilotów i mechaników, pomagając im w sprawnym i bezpiecznym lądowaniu samolotu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik pilota Cadel Kobe Plus 11
Wybierając modele, znajdź instrukcje pdf lub filmy instruktażowe do Twojego pilota CANAL PLUS
Programowanie pilota CANAL PLUS z przełącznikami
Programowanie pilota CANAL PLUS przez automatyczne uczenie
Programowanie pilota CANAL PLUS w odbiorniku
- dwa wentylatory nadmuchowe
- tygodniowy programator
- hermetyczna komora spalania
- przyłącze świeżego powietrza z zewnątrz fi 60
- system czystej szyby
- zbiornik na pelet wewnątrz urządzenia
- producent: Cadel
- kraj produkcji: Włochy
- stan produktu: nowy (oryginalnie zapakowany)
Wystarczy ustawić przełączniki nowego pilota w taki sam sposób jak w poprzednim pilocie.
Film instruktażowy:
1. sposób: Inicjalizacja za pomocą pilota CANAL PLUS już zaprogramowanego.
Sprzęt potrzebny do programowania: wkrętak i zainicjowany pilot oryginalny.
Otwórz nowy pilot i pilot już zaprogramowany.
Za pomocą wkrętaka ustaw przełączniki (mikroprzełączniki) nowego pilota w taki sam sposób jak w starym pilocie.
Twój nadajnik jest zaprogramowany do napędu bramy lub bramy garażowej.
: Inicjalizacja za pomocą odbiornika.
Sprzęt potrzebny do programowania: wkrętak i odbiornik znajdujący się w pobliżu napędu bramy.
Otwórz nowy pilot i odbiornik
Za pomocą wkrętaka ustaw przełączniki (mikroprzełączniki) nowego pilota w taki sam sposób jak w odbiorniku.
Brawo! Programowanie Twojego pilota do bramy jest zakończone!
Zaprogramowany pilot przesyła swój kod do nowego pilota poprzez naciskanie przycisków na obu pilotach.
Film instruktażowy:
Sprzęt konieczny do programowania: pilot zainicjowany i sprawny, identyczny z modelem oryginalnym.
Programowanie pilota odbywa się poprzez naciskanie kolejnych przycisków.
Naciskaj równocześnie przyciski nowego pilota do momentu, aż dioda zacznie migać szybciej.
Następnie zwolnij przyciski.
Naciśnij pierwszy przycisk nowego pilota CANAL PLUS.
Dioda zaczyna świecić ciągle.
W ciągu kliku kolejnych sekund przyłóż przód starego pilota do dolnej części nowego i naciśnij pierwszy przycisk starego pilota CANAL PLUS.
Nowy nadajnik do bramy mignie trzy razy. Programowanie zakończyło się powodzeniem.
Pierwszy przycisk został zakodowany.
Wykonaj te same czynności w celu zakodowania drugiego przycisku pilota.
Doskonale! Teraz możesz zdalnie sterować napędem CANAL PLUS za pomocą nowego pilota!
Należy nacisnąć przycisk na odbiorniku (nieruchomy sterownik instalacji), a następnie przycisk kodowanego pilota CANAL PLUS.
Film instruktażowy:
Programowanie pilota w odbiorniku
Sprzęt potrzebny do programowania: odbiornik!
Otwórz odbiornik bramy lub bramy garażowej.
Naciśnij przycisk programowania, który zazwyczaj nosi nazwę: ENR, MEMO lub PROG.
W niektórych odbiornikach CANAL PLUS należy przytrzymać naciśnięty przycisk programowania.
Dioda odbiornika sygnalizuje przełączenie w tryb programowania.
Naciśnij na sekundę przycisk nowego pilota, a następnie zwolnij go.
Dioda odbiornika zmienia sposób działania w celu zasygnalizowania powodzenia programowania.
Przed wyjściem z trybu programowania odczekaj kilka sekund.
Brawo! Twój nowy pilot CANAL PLUS jest zaprogramowany!
Podręcznik pilota samolotowego - Domicz, Szutowski
Autorzy: Jerzy Domicz i Lech Szutowski Książka ta jest przeznaczona dla pilotów oraz dla szerokiego grona ludzi zainteresowanych lotnictwem. Zawiera praktyczne informacje, niezbędne do wykonywania lotów, w tym także do lotów według wskazań przyrządów (IFR), wzbogacona stosowanym słownictwem angielskim. Książka zalecona została przez Głównego Inspektora Personelu Lotniczego do wykorzystywania podczas szkolenia lotniczego. Wydanie piąte.
Okładka lakierowana, oprawa klejona, format 165 mm x 240 mm, 485 stron.
Poradnik pilota samolotowego
"Poradnik pilota samolotowego" zawiera wiedzę z zakresu programu szkolenia do licencji zawodowej, IFR i wielosilników, ale przyda się również szkolącym się do licencji turystycznej. Autor bazuje przy tym na materiałach wykładowych stosowanych w ośrodku szkolenia lotniczego "Aerotechnika" w Poznaniu, w którym jest wykładowcą i instruktorem. Z książki dowiemy się szczegółowo m. in. jak korzystać z materiałów AIP i z Jeppesen, informacji pogodowych, jak używać radiostacji pokładowej oraz zdobędziemy mnóstwo wiedzy praktycznej z zakresu wykonywania wszelkiego rodzajów lotów. Tym co zainteresuje przystępujących do egzaminu przed PLKE, jest pozbieranie i usystematyzowanie "powielaczowych" wiadomości z zakresu lotniczego prawa międzynarodowego, a zwłaszcza "konika" Wysokiej Komisji jaką są wolności lotnicze, tzw. "freedom of air".Budowa i pilotaż samolotów lekkich
Przewodnik pilota i instruktora autorstwa Lecha Szutowskiego, seria szkoleniowa "AVIA-TEST".Podręcznik pierwszego kontaktu. Brakowało na rynku podręcznika, który dostarczałby kompendium wiedzy niezbędnej przy szkoleniu podstawowym. Podręcznika przyjaznego dla czytelnika, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę z lotnictwem. Z jednej strony nie przeładowanego całą możliwą wiedzą, z drugiej - rozwijającego szerzej najbardziej podstawowe jej aspekty. Tę lukę wypełnia książka Lecha Szutowskiego "Budowa i pilotaż samolotów lekkich.
Podręcznik pilota szybowcowego - teoria, wyd. 2
Oficjalny podręcznik znanego na całym świecie Brytyjskiego Stowarzyszenia Szybowcowego zalecany zarówno pilotom jak i instruktorom. Uczniom-pilotom przed lekturą niniejszej książki wskazane jest zapoznanie się z podstawami w innych publikacjach lub ukończenie teoretycznego szkolenia szybowcowego w ramach kursu podstawowego ze względu na złożoność omawianych zagadnień.Osiągi, wyważenie i planowanie lotu
"Osiągi, wyważenie i planowanie lotu” to pierwszy podręcznik z planowanej serii wydawnictwa Pileus- Szkolenie samolotowe EASA. Zawartość publikacji jest w pełni zgodna z sylabusem Part - FCL wzakresie szkolenia do licencji pilota samolotowego turystycznego PPL(A). Autor poszerzył podręcznik owybrane zagadnienia, których znajomość wymagana jest od pilotów zawodowych i liniowych. Lekturapublikacji może zaciekawić też wszystkie osoby związane z operacjami lotniczymi - informatorów FIS, kontrolerów ATC, dyspozytorów lotniczych, pracowników firm handlingowych.Łączność - szkolenie samolotowe EASA
“Łączność” to kolejny podręcznik z serii wydawnictwa Pileus - Szkolenie samolotowe EASA. Zawartość publikacji jest w pełni zgodna z sylabusem Part - FCL w zakresie szkolenia do licencji pilota samolotowego liniowego ATPL. Tym samym obejmuje materiał wymagany przy szkoleniu do licencji turystycznej PPL oraz licencji zawodowej CPL. Publikacja będzie pomocna także przy szkoleniu użytkowników radiostacji innych specjalności - informatorów FIS, kontrolerów ATC, dyspozytorów lotniczych, pracowników firm handlingowych.Strefa śmierci - Jak i dlaczego giną piloci
Światowy besteseller Paula A. Craiga znów dostępny po polsku! Obowiązkowa lektura dla pilotów, fascynująca książka dla wszystkich entuzjastów latania.Podręcznik przetrwania dla pilotów. Pokazuje śmiertelne pułapki, czyhające wewnątrz Strefy Śmierci – przedziału miedzy 50 a 350 godzin nalotu, gdy piloci nie mają już nad sobą nadzoru instruktorskiego i zaczynają latać samodzielnie jako dowódcy samolotu. Mimo że posiadają licencję lotniczą i budują nalot, wielu z tych młodych stażem lotników jest nieświadomych zagrożeń, jakie na nich czyhają, gdy zdobywają doświadczenie lotnicze i wprawę w podejmowaniu decyzji w trakcie wykonywanych lotów. W rezultacie, wielokrotnie stają się śmiertelnymi ofiarami braku doświadczenia.
Lotnictwo komunikacyjne - podręcznik ogólnej wiedzy lotniczej
"Na temat latania napisano już mnóstwo książek. Po co więc kolejna książka o lataniu? Po prostu dlatego, że jest potrzebna! Pilot samolotu wie, jak to jest być bombardowanym pytaniami, kiedy w nielotniczym towarzystwie wyjdzie na jaw zawód, który wykonuje. Właściwie jakie to uczucie sterować wielkim odrzutowcem? Jak często zmienia się opony? Czy lata się ciągle na tej samej trasie? Czy lata na więcej niż jednym typie statku powietrznego? Czy patrzy się na wszystkie wskaźniki w tym samym czasie? I tysiące podobnych pytań. "Sytuacja awaryjna - kryzys w kabinie pilotów - historie prawdziwe
W dzisiejszych czasach zbyt dużo mówi się o rzadkich przypadkach katastrof lotniczych, jednocześnie zbyt mało informując opinię publiczną o zdarzeniach, które dzięki profesjonalizmowi załóg samolotów kończą się bez ofiar. Niektóre wydarzenia opisane w niniejszej książce znane są jedynie w kręgach lotniczych, lecz poza nimi osoby zaangażowane często pozostają anonimowymi bohaterami. Książka ta opowiada o wielu dramatycznych sytuacjach i opisuje działania podejmowane przez załogi w momencie zagrożenia, zapraszając jednocześnie czytelnika do kokpitu, by był świadkiem tych wydarzeń.Podręcznik pilota szybowcowego - praktyka
"Podręcznik pilota szybowcowego - praktyka" to publikacja obejmująca bardzo szeroki zakres praktycznej wiedzy, której odbiorcami będą zarówno początkujący jak i doświadczeni szybownicy. Z dystansem i angielskim humorem autor rozjaśnia, ostrzega i podpowiada w jaki sposób uczynić szybownictwo skutecznym i zarazem bezpiecznym. Patronat nad podręcznikiem objęła między innymi Komisja Szybowcowa Aeroklubu Polskiego. Jest to obowiązkowa pozycja na półce każdego szybownika. Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wieloletniego doświadczenia autora.Mechanika lotu szybowców - szkolenie szybowcowe
Kompleksowe opracowanie dotyczące mechaniki lotu szybowców, niezbędne zarówno dla osób szkolących, uczących się, jak i tych, którzy są po prostu zainteresowani tematem. W książce omówione zostały takie zagadnienia, jak mechanizm powstawania sił aerodynamicznych, kształty aerodynamiczne, atmosfera wzorcowa, prawa aerodynamiki i wiele innych.Suma wszystkich błędów w paralotniarstwie
Nowe (rozszerzone o ponad 100 stron) wydanie popularnej książki o bezpiecznym lataniu na paralotni.Poprzednie wydanie ("Suma wszystkich błędów") zostało uzupełnione o nowe rozdziały oraz cały nowy dział - Indeks Paralotniowy. To spis programu i ćwiczeń dla instruktorów, uczniów, jak i pilotów. Tak powstała "Suma wszystkich błędów w paralotniarstwie". Książka jest w nowej wygodniejszej do czytania formie.
Oferowany produkt:
Informacje o produkcie:
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ DOBIERZEMY NAJLEPSZE DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE W BEZKONKURENCYJNEJ CENIE!
******************************************************************************************************************************
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU PIECYKA PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU TELEFONICZNYM.
Klasyfikacja energetyczna: A+
Moc nominalna: 10, 5 kW
Moc minimalna: 2, 8 kW
Autonomia pracy: 9, 2-36, 7 h
Pojemność zasobnika: 22 kg
Zużycie pelet: 0, 6 - 2, 4 kg/h
Sprawność: 93, 0%
Średnica wlotu powietrza: Ø 60 mm
Średnica wylotu spalin: Ø 80 mm
Zalecane ciśnienie komina: 10 Pa
Pobór prądu: 77 W (maks. 360 W przy rozpalaniu, ok. 2-3 min. )
Gwarancja: 2 lata
Waga: 115 kg
Włoski producent wydajnych piecyków i wkładów kominkowych na pelet należący do MCZ Group.
Piecyki Cadel - tanie i wygodne ogrzewanie! Najwyższa jakość wykonania, wysoka wydajność oraz niskie zużycie paliwa.
Wybór piecyka na pelet oznacza używanie ekonomicznego, ekologicznego, ale przede wszystkim praktycznego paliwa. Pelet jest bardzo ekonomiczny, gdyż zapewnia wysoką wydajność przy dużo niższym w porównaniu do paliwa kopalnego koszcie (kosztuje około 25% mniej od gazu sieciowego oraz około 50% taniej od gazu z butli).
Piecyki na pelet Cadel są idealne również z ekologicznego punktu widzenia, gdyż zostały zaprojektowane dla skutecznego i czystego spalania, z odzyskiem ciepła na poziomie 90% i jednym z najniższych poziomów emisji spalin na rynku.
Wybór peletu oznacza także praktyczność i wygodę. Można go nabyć w wielu punktach sprzedaży w Polsce. Jest łatwy w transporcie i przechowywaniu (worki 15 kg). W porównaniu z tradycyjnymi kominkami na drewno wytwarza mniej popiołu.
Na koniec ogromną korzyścią piecyków na pelet jest możliwość działania w trybie automatycznym, z możliwością włączania i wyłączania się w zależności od własnych potrzeb. Piecyki na pelet Cadel to prawdziwe mini urządzenia grzewcze. Mogą ogrzewać całe mieszkania i domy poprzez płaszcz wodny lub nawiew ciepłego powietrza.
Model Prince3 Plus o mocy aż 10, 5 kW stworzony został do ogrzewania naprawdę dużych pomieszczeń. Dzięki dwóm wentylatorom nadmuchowym może ogrzać kilka pomieszczeń (do 3). Pierwszy wentylator nadmuchuje powietrze na pomieszczenie w którym stoi piecyk. Drugi ogrzewa kolejne pomieszczenie lub dwa za pomocą rur rozprowadzających ciepło (nie w zestawie). Wyposażony jest w tygodniowy programator. Jego niewielkie rozmiary i prosta konstrukcja, w połączeniu z najwyższą wydajność czynić go bardzo praktycznym. Umiarkowane zużycie peletu zapewnia ciągłą pracę urządzenia od 8, 8 do 36, 7 godzin. Oznacza to, że zawsze będzie w stanie dostarczyć odpowiednią temperaturę w pomieszczeniach, przez długi czas. Jest niezwykle łatwy w użyciu, wystarczy kilka intuicyjnych czynności, aby go włączyć i ustawić. Dostępne kolory blach wykończeniowych: biała, srebrna, antracytowa, bordowy. O WYBORZE KOLORU PROSZĘ POINFORMOWAĆ W WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO.
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, firma Cadel wyposaża wszystkie swoje urządzenia w systemy spokojnej pracy. Wylot spalin z piecyka jest zmniejszony w porównaniu do tradycyjnego urządzenia na drewno, a dodatkowo nie ma ryzyka, że spaliny wydostaną na się pomieszczenie podczas normalnego użytkowania. Dym wyprowadzany jest na zewnątrz poprzez specjalny (odporny na działanie wysokich temperatur) wentylator spalin. Produkty Cadel są wyposażone również w system zabezpieczający przed zapłonem (wybuchem) gazu drzewnego w komorze spalania. Zastosowano również technologię optymalizacji pracy wentylatorów nadmuchu gorącego powietrza na pomieszczenie. Rozruch piecyka został uproszczony do minimum. Dzięki temu piecyki Cadel są proste, bezpieczne i intuicyjne w działaniu. Modele z symbolem "3" w nazwie posiadają „przełącznik bezpieczeństwa”, który automatycznie wyłączy piec, gdy drzwi są otwarte. Piecyki Cadel są synonimem bezpieczeństwa, a wybór jednego z nich oznacza, radość z ciepła w domu wraz z pełnym spokojem.
Venus3 występuje w wersji Air Plus, co oznacza, że może ogrzać sąsiadujące pomieszczenia. Piecyk może efektywnie doprowadzić ciepłe powietrze do innych pomieszczeń.
Piece Cadel z serii AIR są w pełni automatyczne. Same się rozpalą i wygaszą. Same będą utrzymywały temperaturę odpowiednią dla domowników, a przy okazji będą oszczędzać paliwo (funkcja AUTO-ECO).
Panel sterujący umieszczony na piecyku, z łatwymi i intuicyjnymi funkcjami jest naprawdę prosty w obsłudze. Jest on dostępny w języku polskim.
Oprócz tradycyjnego panelu i pilota, poprzez dedykowane aplikacje (App), możliwe jest zarządzanie i programowanie piecyka ze swojego smartfonu lub tabletu, wewnątrz lub na zewnątrz domu - dla maksymalnego komfortu (wymaga zakupu dodatkowego modułu za 1160 zł brutto, kompatybilne z systemami Android / iOS).
Produkty Cadel oznakowane cyfrą 3 (do sześcianu) posiadają technologię Cubed i całkowicie szczelną komorę spalania. Oznacza to, większe bezpieczeństwo, lepsze osiągi i mniejsze zanieczyszczenie. Bezpieczeństwo dla Cadel nie jest opcją lecz standardem, dlatego zamknięta komora spalania nie jest u nas czymś ekstra.
Standardowy piecyk na pelet zasysa powietrze potrzebne do spalania z pomieszczenia w którym się znajduje. Oznacza to, że aby się dobrze w nim paliło potrzebny jest wlot powietrza w tym pomieszczeniu. Gdy piecyk wyposażony jest w szczelną komorę spalania, powietrze dostaje się do komory spalania specjalnym przyłączem bezpośrednio z zewnątrz budynku. W związku z tym nie jest potrzebny dodatkowy wlot do pomieszczenia, który może wychładzać pomieszczenie. Cadel poprzez zamkniętą komorę spalania oferuje większe bezpieczeństwo, wydajność i niskie koszty ogrzewania.
Idealnie nadaje się do mieszkań i domów pasywnych, ponieważ całe powietrze do spalania pobierane jest bezpośrednio z zewnątrz. Nie wymaga otworów wentylacyjnych i eliminuje irytujące przeciągi, które przyczyniają się do ochładzania pomieszczenia.
Zapewniamy bezpieczeństwo, ponieważ gdy piecyk nieoczekiwanie się wyłączy (np. brak prądu), dym pozostanie wewnątrz piecyka i nie wydostanie się na pomieszczenie. Zamknięta komora spalania jest hermetyczna: powietrze wchodzące lub dym wychodzący mogą się dostać lub wydostać tylko przez specjalne kanały.
Piecyki na pelet firmy Cadel zostały tak stworzone by stały się podstawowym elementem każdego domu. Zaprojektowane w najdrobniejszych szczegółach by idealnie pasowały do każdego rodzaju wnętrz i nie służyły tylko do ogrzewania ale też dekoracji. Są to produkty zaawansowane technologicznie, wygodne i bezpieczne w codziennym użyciu. Granulki peletu dosypywane są do wewnętrznego zbiornika w piecyku, który zasila się automatycznie co ukazuję jego komfort w użytkowaniu podtrzymując widok ognia. Wielką zaletą jest również czystość w użytkowaniu urządzenia. Popiołu jest zdecydowanie mniej niż z klasycznego drewna a szyba się praktycznie nie brudzi. Piecyk włącza się automatycznie w kilku prostych krokach, żądaną temperaturę można kontrolować za pomocą pilota. Dodatkowo za pomocą termostatu można skonfigurować czas pracy i program odpowiedni dla użytkownika.
Wg statystyk prowadzonych od 2007 roku, ogrzewanie domów i mieszkań urządzeniami MCZ, RED i Cadel jest bardzo tanie. Aby ogrzać dom lub mieszkanie, potrzeba:
- 100 m2 - 2 tony peletu, ok. 1800 zł
- 150 m2 - 3 tony peletu, ok. 2700 zł
- 200 m2 - 4 tony peletu, ok. 3600 zł
- 250 m2 - 5 ton peletu, ok. 4500 zł