Obsługa skanera sieciowego GE GLDT690TWW jest łatwa i wygodna. Skaner sieciowy jest zaprojektowany tak, aby umożliwić łatwą integrację z siecią. Umożliwia on użytkownikom łatwe i szybkie skanowanie dokumentów, bez konieczności podłączania skanera do komputera. Skaner sieciowy GE GLDT690TWW jest wyposażony w wyświetlacz LCD, aby użytkownicy mogli łatwo i szybko sprawdzić, jakie dokumenty są skanowane. Skaner posiada także wbudowaną pamięć, aby umożliwić użytkownikom przechowywanie i wysyłanie skanowanych dokumentów do innych komputerów. Skaner sieciowy GE GLDT690TWW jest zaprojektowany z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie, zapewniając użytkownikom połączenie sieciowe bez konieczności wykonywania dodatkowych kroków.
Ostatnia aktualizacja: Obsługa skanera sieciowego Ge Gldt690tww
Jeśli drukarka jest podłączana przy użyciu przewodu, podłącz go do urządzenia. Połączenie zostanie nawiązane automatycznie, komputer pobierze odpowiednie sterowniki i będzie można z niego korzystać od razu. Aby podłączyć drukarkę bezprzewodową, wykonaj następujące czynności:
Wybierz pozycję Rozpocznij > Ustawienia > urządzenia Bluetooth & > drukarki & skanery .
Otwieranie ustawień drukarek & skanerów
Obok pozycji Dodaj drukarkę lub skaner wybierz pozycję Dodaj urządzenie.
Poczekaj, aż znajdziesz pobliskie drukarki, a następnie znajdź odpowiednią drukarkę i wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Jeśli chcesz usunąć drukarkę później, zaznacz ją, a następnie wybierz pozycję Usuń.
Jeśli nie widzisz drukarki, spróbuj rozwiązać problem, wykonując czynności opisane w artykule Rozwiązywanie problemów z połączeniem drukarki i drukowaniem w Windows.
Powiązane tematy
Dowiedz się, jak zainstalować drukarkę w Windows.
Dowiedz się, jak pobrać sterowniki drukarek w Windows. com/pl-pl/windows/jak-pobra%C4%87-i-zainstalowa%C4%87-najnowsze-sterowniki-drukarki-4ff66446-a2ab-b77f-46f4-a6d3fe4bf661">zainstalować sterowniki drukarki w Windows. com/pl-pl/windows/ustawianie-drukarki-domy%C5%9Blnej-w-windows-e10cf8b8-e596-b102-bf84-c41022b5036f">skonfigurować drukarkę domyślną w Windows. com/pl-pl/windows/wy%C5%9Bwietlanie-kolejki-wydruku-w-systemie-windows-71505b3a-ba6b-14b2-b7f9-fd6204675ab5">wyświetlić kolejkę drukarki w Windows.
Dowiedz się, jak zmienić stan drukarki z "offline" na "online" w Windows.
Jeśli masz problem ze zmianą stanu drukarki w trybie offline, zobacz Rozwiązywanie problemów z drukarkami w trybie offline.
Jeśli masz problem z łącznością drukarki w Windows, zobacz Rozwiązywanie problemów z połączeniem drukarki i drukowaniem w Windows.
Wybierz przycisk Start , a następnie wybierz pozycję Ustawienia > Urządzenia > Drukarki & skanery > Dodaj drukarkę lub skaner. net/pl-pl/media/79e66243-d939-4b4a-a981-9cca385e6972. png" alt="tekst alternatywny" loading="lazy"/>
Zaczekaj na zakończenie wyszukiwania pobliskich drukarek, wybierz tę, której chcesz użyć, a następnie wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Jeśli chcesz usunąć drukarkę później, wyróżnij ją i wybierz pozycję Usuń.
Powiązane tematy
Przejdź do treści
Konfiguracja skanowania do folderu:
1. W przeglądarkę internetową wpisz adres IP swojego urządzenia.
Jeżeli go nie znasz, skontaktuj się z serwisem lub administratorem swojej sieci.
2. Po chwili powinna ukazać sie poniższa strona umożliwiająca podgląd ustawień urządzenia (bez edycji i zmian! ).
3. Możemy ją zapisać, będzie aktywna do czasu ewentualnej zmiany adresu IP maszyny.
4. Aby dokonać zmian ustawień lub edytować książkę adresową należy wprowadzić hasło.
Zostało dostarczone przez serwis instalujący urządzenie.
5. Po zalogowaniu się do urządzenia uzyskujemy rozbudowaną listwę do edycji poszczególnych modułów urządzenia.
6. W zakładce PODSTAWOWE wybieramy KSIĄŻKĘ ADRESOWĄ, KONTAKTY i z listy wybieramy kontakt do edycji lub zakładamy nowy. pl/autoinstalator/wordpress/wp-content/uploads/2017/05/Skanowanie-po-sieci3. pl/wp-content/uploads/2017/05/Skanowanie-po-sieci3. pl/wp-content/uploads/2017/05/Skanowanie-po-sieci3-300x188. pl/wp-content/uploads/2017/05/Skanowanie-po-sieci3-768x480. jpg 768w" sizes="(max-width: 709px) 85vw, (max-width: 909px) 67vw, (max-width: 1362px) 62vw, 840px"/>
7. Wypełniamy poszczególne pola dotyczące danego kontaktu.
Im więcej danych, tym bardziej urządzenie ułatwi nam codzienną pracę.
-Jeżeli nie podamy np adresu e-mail – nie będziemy mieć aktywnej opcji wysłania wiadomości do tego kontaktu.
-Jeżeli nie podamy np nr faksu – nie będziemy mogli założyć klawisza szybkiego dostępu oraz grupy faksowej.
-Jeżeli nie podamy danych do serwera FTP – nie wyslemy na niego plików.
8. Aby skanować dokumenty do konkretnego folderu w danym kontakcie należy:
– podać nazwę kontaktu która bedzie wyświetlana na panelu urządzenia w książce adresowej.
– wpisać adres IP komputera kontaktu (jeżeli jest stały) lub jego nazwę.
– wpisać nazwę katalogu do którego maja trafiac zeskanowane dokumenty.
(należy go założyć na dysku systemowym i w pełni udostępnić, jeżeli zakładamy go w innym miejscu należy wpisać całą ścieżkę dostępu).
– wpisać nazwę użytkownika komputera.
– wpisać hasło (jeżeli jest wymagane)
Należy pamiętać by po wprowadzeniu danych lub zmian przesłać dane do urządzenia!!!
Po wypełnieniu tych pól urządzenie będzie gotowe do skanowania dokumentów do wskazanego folderu.
Pliki będą opisane w/g nastepującego wzorca: rok/miesiąc/dzień/pięć cyfr. pdf.
Miłej pracy:)
Możliwe kody błędu podczas konfiguracji: | 1101: Nazwa serwera SMTP nie jest | 1102: Nazwa użytkownika jest | 1103: Nazwa ścieżki sieciowej jest | 1104: Brak adresu adresata. | 1105: E-mail – Ustawienia protokołu | 1106: Ustawienia adresu nadawcy | 2101, 2102, 2103, 2201, 2202, 2203, 3101:Kabel sieciowy jest odłączony lub koncentrator podłączony do niego nie działa prawidłowo. Sprawdź kabel i koncentrator. W przeciwnym wypadku nazwa serwera lub hosta serwera SMTP nie zostanie ustawiona prawidłowo. Użyj prawidłowo nazwę serwera SMTP i nazwę hosta. | 2204: Rozmiar wiadomości e-mail | 5101, 5102, 5103, 5104, 7102, 720f: Wyłącz i włącz ponownie główny wyłącznik zasilania. Jeśli ten błąd występuje wiele razy, zanotuj wyświetlany komunikat o błędzie i skontaktuj się z przedstawicielem działu serwisu. | 9181: Zeskanowany oryginał |
Ważne!
Włączanie obsługi SMB 1. 0 w WIN10
W przypadku gdy po aktualizacji Windows 10 kserokopiarka przestała skanować za pomocą SMB:
Wejdź do PANELU STEROWANIA.
Po lewej stronie okna zobaczysz WŁĄCZ LUB WYŁĄCZ FUNKCJE SYSTEMU WINDOWS – wejdź i
rozwiń OBSŁUGA UDOSTĘPNIANIA PLIKÓW SMB 1. 0/CIFS i zaznacz jak na zdjęciu poniżej. pl/wp-content/uploads/2018/03/Włączanie-obsługi-SMB-1. 0-w-WIN10. jpg" alt="" width="625" height="554" srcset="https://pukonti. jpg 412w, https://pukonti. 0-w-WIN10-300x266. jpg 300w" sizes="(max-width: 625px) 85vw, 625px"/>Nowe aktualizacje wyłączają obsługę SMB w wersji 1. 0.
W przypadku problemów ze skanowaniem jest to jedna z rzeczy którą należy sprawdzić.
WAŻNE! Jeśli zaznaczysz SMB 1. 0/CIFS AUTOMATIC REMOVAL to może się zdarzyć że po pewnym czasie opcje zaznaczone powyżej zostaną automatycznie wyłączone.
Skanowanie SMB 1. 0 jest rzadko używaną funkcją i system stwierdzi że można ją wyłączyć.
Poznaj swoje urządzenie dzięki instrukcjom obsługi.
Jeśli zapomniałeś gdzie położyłeś instrukcję dołączoną do swojego urządzenia, masz pomoc pod ręką. Wystarczy wprowadzić E-numer (numer typu modelu) swojego urządzenia, a my przeniesiemy Cię do dostępnych publikacji.
więcej
Dzięki rejestracji swoich urządzeń w MyBosch możesz uzyskać dostęp do Asystenta Serwisowego marki Bosch.
Jeśli Twój produkt jest już zarejestrowany w MyBosch, po prostu zaloguj się i wybierz produkt o który Ci chodzi, aby otrzymać wybrane dla Ciebie informacje i pomoc Asystenta Serwisowego marki Bosch – wszystko czego potrzebujesz i nic ponad to.
Masz kłopot ze znalezieniem tabliczki znamionowej i E-numeru (E-nr) urządzenia? Wejdź na poniższy link i wyszukaj tabliczkę znamionową.