Najważniejsze informacje o produkcie Fujitsu Mas3184np

Fujitsu Mas3184np to jeden z najlepszych produktów firmy Fujitsu. Jest to profesjonalny serwer NAS, który oferuje wyrafinowane funkcje i wysoką wydajność. Został zaprojektowany, aby wspierać szereg aplikacji i usług, w tym przechowywanie danych, przetwarzanie danych, udostępnianie plików i wiele innych. Posiada 8-gigabitowy interfejs sieci Ethernet, który pozwala na szybkie przesyłanie danych i zapewnia wysoką wydajność. Mas3184np wyposażony jest również w dwie pamięci Flash, które pozwalają na szybką wymianę danych w przypadku awarii. Jest wyposażony w wydajny układ procesora Intel Atom D525, który zapewnia wysoką wydajność. Ponadto posiada 2 GB pamięci RAM, która pozwala na skalowanie systemu i umożliwia jego szybką pracę. Fujitsu Mas3184np to wysoce wydajny i niezawodny serwer NAS, który doskonale nadaje się do zastosowań zarówno w domu, jak i w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Ostatnia aktualizacja: Najważniejsze informacje o produkcie Fujitsu Mas3184np

AXA

Ważne dokumenty

Ogólne Warunki Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance w Podróży

Dokument Zawierający informację o produkcie ubezpieczeniowym

Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną

Zapoznaj się z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną przez AXA Ubezpieczenia.

Informacja Prawna

Informacja prawna to dokument zawierający niezbędne informacje, jakie AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S. A. podaje do wiadomości konsumenta zgodnie z art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).

Zasady rozpatrywania reklamacji przez Agenta

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych

Poniższy dokument przedstawia niezbędne informacje na temat zasad składania i rozpatrywania reklamacji przez AXA Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S. (AXA Ubezpieczenia), zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym - Ubezpieczenie Assistance w Podróży

Wzory dokumentów i formularze

Niezbędnik Kierowcy

Ulotka Niezbędnik Kierowcy zawiera najważniejsze informacje jak postępować w przypadku wypadku lub stłuczki, awarii na drodze, kradzieży pojazdu oraz zaistnienia szkody za granicą. Oprócz ulotki warto również mieć przy sobie Wspólne Oświadczenie o Zdarzeniu Drogowym.

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej

Wzór zgłoszenia szkody komunikacyjnej możesz wykorzystać, w celu rejestracji szkody w AXA Ubezpieczenia.

Zawiadomienie możesz złożyć w łatwy i szybki sposób poprzez formularz online.

Wspólne Oświadczenie o Zdarzeniu Drogowym

Wspólne Oświadczenie o Zdarzeniu Drogowym to specjalny druk, na którym możesz opisać przebieg zdarzenia drogowego, takiego jak wypadek, stłuczka itp. Zawiera on szereg informacji, takich jak miejsce zdarzenia, uczestnicy zdarzenia, ubezpieczyciele uczestników zdarzenia, szkice uszkodzeń w pojazdach oraz sytuacji na drodze, a także opis okoliczności zdarzenia. Wypełnienie druku przez wszystkie strony zdarzenia drogowego ułatwi Ci uzyskanie odszkodowania.

Wzór wypowiedzenia umowy OC

Wzór wypowiedzenia umowy OC możesz wykorzystać, gdy chcesz wypowiedzieć ubezpieczenie OC u dotychczasowego ubezpieczyciela pojazdu.

WYPOWIEDZENIE UMOWY OC

Wzór umowy darowizny pojazdu

Wzór umowy sprzedaży pojazdu

Wzór umowy sprzedaży pojazdu możesz wykorzystać przy zawieraniu transakcji zbycia samochodu.

Wzór umowy zamiany pojazdów

Regulaminy promocji i zniżek

Regulamin oferty promocyjnej 'Zniżka na kod promocyjny z BIKPassem'

Możesz wyświetlać produkty w Google bezpłatnie. Więcej informacji znajdziesz w Przewodniku dotyczącym bezpłatnego wyświetlania ofert oraz w naszej prezentacji.

Omówienie

Bezpłatne informacje pozwalają klientom zobaczyć wyniki dotyczące produktów z Twojego sklepu w różnych usługach Google, takich jak karta Zakupy, YouTube, wyszukiwarka Google (. com), Grafika Google i Obiektyw Google. Nie pobieramy opłat od stron internetowych, które są częścią indeksu wyszukiwarki Google, by uporządkować i wyświetlać odpowiednie informacje, a sprzedawcy biorący udział w programie także mogą porządkować i wyświetlać informacje o produktach w Google bez opłat.

Dostępność

Aby wyświetlać bezpłatne informacje, musisz wykonać te czynności:

Wymagania

Uwaga: nie gwarantujemy, że produkty będą się wyświetlać w Google, ponieważ na podstawie przesłanych przez Ciebie danych będziemy dopasowywać je do treści wyszukiwanych przez klientów.

  • Przestrzegaj zasad dotyczących wyświetlania produktów w bezpłatnych informacjach.
  • Przestrzegaj zasad dotyczących reklam produktowych.
  • Dodaj informacje o zasadach zwrotów do swojej witryny, aby wyświetlać informacje o zwrotach w bezpłatnych informacjach. Informacja o tym, czy produkt można zwrócić, może wpłynąć na decyzję zakupową klienta.
  • Zalecamy również dodanie zasad zwrotów w Merchant Center.
  • Skonfiguruj ustawienia dostawy lub dodaj koszty dostawy za pomocą atrybutu dostawa [shipping] w danych produktów. Dzięki temu klienci mają dostęp do ważnych informacji o dostawie produktów, którymi mogą być zainteresowani.
  • Uwaga: musisz skonfigurować ustawienia dostawy lub dodać koszty dostawy za pomocą atrybutu dostawa [shipping] w tych krajach: Australia, Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Niemcy, Polska, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Wielka Brytania i Włochy.

    Polecane

    Pamiętaj o regularnym aktualizowaniu konta i przesyłaniu informacji wysokiej jakości. Dzięki temu zadbasz o zadowolenie klientów, co może wpłynąć na możliwość wyświetlania bezpłatnych informacji.

  • Możesz przestrzegać naszych wskazówek dotyczących SEO, aby poprawić widoczność swojej witryny w Google i zapewnić pozytywne wrażenia klientów.
  • W razie potrzeby połącz konto Merchant Center z platformą innej firmy.
  • W odpowiednich przypadkach połącz konto Merchant Center z dotychczasowym profilem firmy.
  • Aby móc korzystać z ocen sprzedawców, musisz włączyć Opinie konsumenckie Google lub skorzystać z usług opinii innych firm.
  • Dopasuj dane produktów w pliku danych Merchant Center do swojej witryny, aby użytkownicy w obu usługach widzieli te same informacje, takie jak ceny.
  • Przesyłanie danych produktów

    Nowe konta

    Gdy tworzysz nowe konto Merchant Center, możesz zarejestrować się w programie bezpłatnych informacji, przesyłając dane produktów.

    Dotychczasowe konta

    Jeśli masz już konto Merchant Center z przesłanymi danymi produktów, możliwe, że uczestniczysz już w programie bezpłatnych informacji. Możesz to sprawdzić, otwierając ustawienia miejsca docelowego plików danych na koncie Merchant Center:

    1. Zaloguj się na konto Merchant Center.
    2. Kliknij Produkty w głównym menu nawigacyjnym po lewej stronie.
    3. Kliknij Pliki danych, by zobaczyć ustawienia poszczególnych plików danych.
    4. Jeśli Twój plik danych jest w programie bezpłatnych informacji: w kolumnie „Miejsce docelowe” zobaczysz „Bezpłatne informacje”.
    5. Jeśli Twój plik danych nie jest w programie bezpłatnych informacji: wybierz plik danych, a następnie kliknij Ustawienia. W sekcji „Miejsca docelowe” zaznacz pole obok pozycji „Bezpłatne informacje”.

    Partnerzy

    Jeśli Twoje konto zostało utworzone przez partnera, dane produktów zostały przesłane do Merchant Center za pomocą Content API. Wszystkie zmiany, które musisz wprowadzić w danych produktów, musisz wprowadzić w portalu dla partnerów lub omówić z partnerem.

    Aby w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych informacji o produkcie, zalecamy przesłanie całego asortymentu w pliku danych o produktach.

    Inne sposoby wykorzystywania danych produktów w bezpłatnych informacjach

  • Dane z Twojej witryny: zawartość w Twojej witrynie, która została zindeksowana i jest związana z handlem detalicznym, może być wyświetlana w informacjach i adnotacjach o produktach bez opłat w usługach Google. Może się to zdarzyć nawet wtedy, gdy informacje nie zostały oznaczone za pomocą schema. org ani przesłane za pomocą Merchant Center. Dzięki temu mamy pewność, że osoby szukające informacji w Google zobaczą szeroką gamę produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedawców. W dowolnym momencie możesz sprawdzić, w jaki sposób wyświetlają się Twoje informacje o produkcie, i zrezygnować z tej funkcji, wdrażając ustawienia skanowania i indeksowania.
  • Dane z Merchant Center: Google może nadal wykorzystywać i wyświetlać niektóre przesłane przez Ciebie informacje z pliku danych, takie jak tytuły i zdjęcia, zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Merchant Center, aby udoskonalać usługi Google.
  • Podaj wymagane atrybuty produktu

    Informacje o produktach, które przesyłasz za pomocą tych atrybutów, to podstawa tworzenia bezpłatnych informacji o produktach. Informacje o problemach z przesyłanymi danymi produktów znajdziesz w sekcji „Diagnostyka” na karcie „Produkty” konta Merchant Center. Więcej informacji o specyfikacji danych produktów

    Uwaga: jeśli w swojej witrynie korzystasz ze znaczników danych strukturalnych, kliknij poszczególne atrybuty w tabeli, aby znaleźć odpowiednią nazwę atrybutu schema. org. Aby rozwiązać problem, sprawdź błędy w Search Console i zadbaj o to, aby znaczniki zostały dodane prawidłowo.

    Do wyświetlania bezpłatnych informacji wymagana jest większość poniższych atrybutów:

    Tytuł [title]

    Link [link]

    Link do zdjęcia [image_link]

    Wymagany w przypadku wszystkich produktów
    Aby uniknąć odrzucenia, upewnij się, że zdjęcie jest wystarczająco duże i nie zawiera treści promocyjnych.

    Cena [price]

    Opis [description]

    Stan [condition]

    Marka [brand]

    GTIN [gtin]

    MPN [mpn]

    W pakiecie [is_bundle]

    Kolor [color]

    Podatek [tax]

    Wzór [pattern]

    Rodzaj rozmiaru [size_type]

    Tabela rozmiarów [size_system]

    Dookreśl standardowy rozmiar produktu przesyłany w atrybucie rozmiar [size]. com/merchants/answer/9340054">Link w indeksie wyszukiwarki Google [canonical_link]

    Zalecany w przypadku wszystkich produktów
    Pomóż dopasować dane produktów do zapytań użytkowników, powiązując je z prawidłowym adresem URL w indeksie wyszukiwania Google. Jeśli nie zostanie użyty, adres URL podany w atrybucie link [link] lub link mobilny [mobile_link] w pliku danych zostanie zindeksowany. com/merchants/answer/9826542">Więcej informacji o atrybutach linków i raportowaniu skuteczności w przypadku bezpłatnych informacji

    AtrybutDodatkowe informacje

    Identyfikator [id]

    Wymagany w przypadku wszystkich produktówWymagany w przypadku wszystkich produktów
    Jeśli dodasz konkretne ceny dla atrybutu cena, każda obniżka cen na podstawie aktywnej średniej historycznej cen Twoich produktów może pojawić się w informacjach o produkcie. com/merchants/answer/6324371">Więcej informacji o sprawdzonych metodach korzystania z atrybutu cena w pliku danych o produktach
    Dostępność [availability]Wymagany w przypadku każdego używanego i odnowionego produktuWymagany w przypadku każdego produktu mającego jasno określoną markę lub producentaWymagany dla wszystkich nowych produktów z numerem GTIN przypisanym przez producenta
    Dopasuj informacje o produktach do najtrafniejszych zapytań. com/merchants/answer/160161">Więcej informacji o unikalnych identyfikatorach produktów
    Wymagany dla wszystkich produktów bez numeru GTIN

    Opakowanie zbiorcze [multipack]

    Wymagany, jeśli produkt jest w opakowaniu zbiorczym
    Poinformuj kupujących, że produkt składa się z wielu identycznych elementów (np. „10 par białych bawełnianych skarpet”).
    Wymagany, jeśli produkt jest sprzedawany w pakiecieWymagany w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Użyj tego atrybutu, aby przesłać podstawowy kolor produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie kolorem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id], aby przesłać każdy kolor jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324492">Rozmiar [size]

    Określ standardowy rozmiar produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie rozmiarem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id], aby przesłać każdy rozmiar jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324463">Grupa wiekowa [age_group]

    Określ grupę demograficzną, do której kierujesz dany produkt. Ten atrybut jest używany z atrybutem płeć [gender], aby użytkownicy widzieli poprawne informacje dotyczące rozmiaru (podaj na przykład wartość „damski” w przypadku dorosłej kobiety oraz „dziewczęcy” w przypadku dziewczynki). com/merchants/answer/6324479">Płeć [gender]

    Określ, do której płci kierowany jest produkt. Jeśli produkt nie jest przeznaczony dla konkretnej płci, podaj w atrybucie wartość „uniseks”. Tego atrybutu używamy razem z atrybutami rozmiar [size] i grupa wiekowa [age_group], aby ujednolicić rozmiary oraz kategorie wyświetlane użytkownikom. Na przykład koszulka z atrybutem płeć o wartości „męski” oraz atrybutem „grupa wiekowa” o wartości „dzieci” znajdzie się w kategorii „koszulki dla chłopców”. com/merchants/answer/6324507">Identyfikator grupy produktów [item_group_id]

    Wymagany dla wersji produktu
    Użyj tego atrybutu, aby grupować wersje produktu w swoich danych. com/merchants/answer/6324484">Dostawa [shipping]

    Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia dostawy
    Więcej informacji o ustawieniach dostawy oraz ich konfigurowaniu.
    Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia podatkówZalecane tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Użyj tego atrybutu, aby opisać wzór lub motyw graficzny na produkcie. Jeśli sprzedajesz produkt w kilku wersjach z różnymi wzorami, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów, aby przesłać każdy wzór jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324410">Materiał [material]

    Zalecany tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Określ główne materiały, z których wykonany jest produkt. Klienci często szukają produktów według konkretnego materiału (np. „kurtki skórzane”). com/merchants/answer/6324370">Link do dodatkowego zdjęcia [additional_image_link]

    Zalecany
    Oprócz wymaganego atrybutu link do zdjęcia [image_link] prześlij też maksymalnie 10 dodatkowych zdjęć dla każdego produktu, aby umożliwić kupującym obejrzenie go z każdej strony.

    Raportowanie

    Dowiedz się, jak śledzić wyniki bezpłatnych informacji w Merchant Center i Search Console.

    Powiązane artykuły

  • Gdzie Google wyświetla bezpłatne informacje
  • Konfigurowanie plików danych
  • Konfiguracja bezpłatnych informacji o produktach
  • Znaczniki danych strukturalnych w Merchant Center
  • Kampanie i reklamy produktowe – informacje
  • Informacje o programie podsumowania statystyk wrażeń klientów z zakupów Google
  • Czy to było pomocne?

    Jak możemy ją poprawić?

    Najważniejsze informacje o produkcie Fujitsu Mas3184np

    Bezpośredni link do pobrania Najważniejsze informacje o produkcie Fujitsu Mas3184np

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najważniejsze informacje o produkcie Fujitsu Mas3184np