Frigidaire Fdb2410hic0 to nowoczesne, funkcjonalne urządzenie do mycia i suszenia. Jest to wydajny sprzęt, który może być używany do mycia i suszenia ubrań w jednym cyklu. Jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak regulacja temperatury, programowalne cykle mycia i suszenia, zaawansowane opcje czyszczenia i bezpieczeństwa oraz opcje sterowania głośnością i czasem suszenia. Instrukcja konfiguracji Frigidaire Fdb2410hic0 jest łatwa do przestrzegania i pozwala użytkownikowi na łatwe konfigurowanie urządzenia i edycję ustawień. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje na temat wszystkich funkcji i ustawień urządzenia, w tym wyjaśnienia, jak poprawnie wybrać ustawienia i jak dokonać zmian w przypadku potrzeby. Instrukcja konfiguracji Frigidaire Fdb2410hic0 może być przydatna dla użytkowników, którzy chcą skonfigurować swoje urządzenie w celu poprawy jego wydajności i komfortu użytkowania.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje konfiguracji Frigidaire Fdb2410hic0
Kontynuując korzystanie z naszego serwisu, wyrażasz zgodę na wykorzystanie danych z plików cookies na podstawie Twoich zachowań w serwisie. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce prywatności. Jeśli nie chcesz, aby dane były przetwarzane, opuść witrynę.
Instrukcje konfiguracji / Grandstream / Grandstream DP DP-715/DP-710
Konfiguracja telefonów VOIP Grandstream DP-715 i Grandstream DP-710
1. Otwórz interfejs sieciowy telefonu i wejdź w zakładkę PROFILE 1:
Wprowadź następujące ustawienia:
Primary SIP Server: sip. zadarma. com
Outbound Proxy: sip. com
Register Expiration: 5
Primery SIP Server: pbx. com
Outbound Proxy: pbx. com
2. Wejdź w zakładkę HANDSETS:
SIP User ID: Twój numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta
Authenticate ID: Twój numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta
Authenticate Password: Twoje hasło numeru SIP z „SIP-Settings” w Panelu Klienta.
Name: Twój numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta
SIP User ID: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
Authenticate ID: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
Authenticate Password: Twoje hasło numeru wewnętrznego centrali telefonicznej z Panelu Klienta
Name: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
1. Otwórz interfejs sieciowy telefonu.
Aby wejść w interfejs sieciowy telefonu, w pasku adresowym przeglądarki internetowej wprowadź adres IP urządzenia.
Na przykład: http://192. 168. 1. 72 i przyciśnij Enter.
Adres IP uzyskasz, przyciskając przycisk urządzenia – jak pokazano na zdjęciu poniżej.
Zwróć uwagę: Do bramki Gigaset A510IP lub Gigaset С610A/C530A można podłączyć do sześciu telefonów, ale wykonywać voip-połączenia mogą zawsze nie więcej niż dwie osoby.
2. Wejdź w Telephony – Connections.
Zaznacz pole obok konta w kolumnie Active, a następnie kliknij Edit. com/images/content/support/equipment/gigaset/eng/2. png"/>
3. Wprowadź następujące paramery:
Name or number of connection: zadarma
Password: Hasło Twojego numeru SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta.
Username: Twój numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta
Name: Twój numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta
Domain: sip. com
Proxy server address: sip. com
Server of registration: sip. com
Name for enter: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
Password: Twoje hasło numeru wewnętrznego centrali telefonicznej z Panelu Klienta
Username: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
Name: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta
Domain: pbx. com
Proxy server address: pbx. com
Server of registration: pbx. com/images/content/support/equipment/gigaset/eng/a3. png"/>
4. Konfiguracja kierowania połączeń.
Otwórz Telephony - Number setting.
Na tej stronie możesz ustawić domyślą ścieżkę dla połączeń wychodzących (przez VoIP lub linię naziemną). com/images/content/support/equipment/gigaset/eng/4. png"/>
5. Zakres portów RTP to 10000-20000: