Instalacja sprzętu Frigidaire Cra106bt112 jest prosta i wygodna. Dzięki kompaktowym rozmiarom i lekkiej konstrukcji można go zainstalować w mniejszych przestrzeniach bez potrzeby wiercenia lub zamawiania dodatkowych części. Ten model jest wyposażony w optymalne funkcje, takie jak automatyczne sterowanie temperaturą, wyświetlacz LCD, kontrola wilgotności, a nawet funkcja samoczynnego odmrażania. Z jego precyzyjnymi ustawieniami i zaawansowaną technologią, instalacja sprzętu Frigidaire Cra106bt112 może zapewnić doskonałą wydajność, wygodę i oszczędność energii.
Ostatnia aktualizacja: Instalacja sprzętu Frigidaire Cra106bt112
Strony dostępne w domenie www. gov. pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.Szczegóły przetwarzania danych przez każdą z jednostek znajdują się w ich politykach przetwarzania danych osobowych.
Wszystkie treści publikowane w serwisie są udostępniane na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych 3. 0 Polska (CC BY-NC-ND 3. 0 PL), o ile nie jest to stwierdzone inaczej.
Dostawa sprzętu
Jakie są terminy doręczenia przesyłki?
Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską. Klient może otrzymać przesyłkę już następnego dnia roboczego - wszystko uzależnione jest od terminu wystawienia zlecenia:
- zamówienie do godz. 12:00 (za wyjątkiem sobót) → przesyłka na następny dzień roboczy,
- zamówienie po godz. 12:00 → przesyłka za dwa dni robocze,
- zamówienie w soboty (niezależnie od godziny) → przesyłka za dwa dni robocze.
Jak mogę się dowiedzieć, co dzieje się z moją przesyłką?
W dniu poprzedzającym dostarczenie przesyłki (w okolicach godziny 19:30-20:00) otrzymasz SMS-a z numerem przesyłki – jej status możesz sprawdzić poprzez stronę internetową firmy kurierskiej.
Jak mogę zmienić termin lub miejsce doręczenia przesyłki?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Co się stanie gdy nie odbiorę przesyłki we wskazanym przeze mnie wcześniej terminie?
W przypadku kuriera są podejmowane 3 próby dostarczenia przesyłki dzień po dniu (robocze), w przypadku nieudanych prób doręczenia przesyłka wraca do nadawcy.
Co robić, gdy moja przesyłka zaginie?
Czy przesyłkę może odebrać inna osoba?
Nie, przesyłka wysyłana jest na adres i dane osoby która została wskazana podczas umawiania zlecenia samodzielnej instalacji.
Zawartość paczki
Co powinno się znajdować w przesyłce?
Dostarczany jest dany sprzęt wraz z akcesoriami + instrukcja samodzielnej instalacji.
Co jeżeli moja przesyłka jest niekompletna/ sprzęt uszkodzony?
Czy w zestawie z pilotem są baterie?
Tak.
Umowa
Co zrobić, jeżeli kurier nie przyniósł umowy?
Kurier nie dostarcza umowy, jest ona przesyłana droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Gdzie znajdę potwierdzenie warunków zamówienia?
Potwierdzenie jest przesyłane droga elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Od kiedy rozpoczną się naliczenia?
Od momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Zwrot sprzętu
Jak mogę zwrócić mój stary sprzęt?
Zwracany sprzęt powinien być zapakowany w jedną paczkę i zabezpieczony przed zniszczeniem. Istnieją następujące możliwości zwrotu sprzętu:
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Do kiedy muszę zwrócić stary sprzęt?
Do 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Czy muszę zwracać stary sprzęt?
Wszelkie informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Instalacja
Co jest potrzebne, aby prawidłowo dokonać instalacji?
Kompletna zawartość przesyłki oraz instalacja zgodnie z dołączoną instrukcją.
Ile czasu zajmuje instalacja?
W granicach 15 - 30 min.
Kiedy powinno się zainstalować nowy sprzęt?
Nowy sprzęt należy zainstalować do 7 dni od odbioru przesyłki.
Czy mogę w trakcie samodzielnej instalacji poprosić o wizytę technika?
Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Jak mogę sprawdzić wolne terminy i zamówić wizytę technika?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klientów UPC: 813 813 813
Nie trać czasu i energii na samodzielną instalację nowego urządzenia – pozostaw to w rękach specjalistów! Dostarczymy, wniesiemy i zainstalujemy nowe urządzenie w wybranym przez Ciebie miejscu. Szybko, sprawnie i bezpiecznie.
Podane ceny dotyczą usług dla produktów wolnostojących. Cena usługi w sprzęcie do zabudowy może być wyższa.
Dostarczamy tak, żeby było Ci wygodnie
Dostawa z wniesieniem
do domu
Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku od 8. 00 do godzin wieczornych. Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Kurierzy dostarczają przesyłkę pod drzwi domu Klienta.
Dostawa z wniesieniem do domu i instalacją
Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku od 8. Ekipa dostawcza rozpakowuje sprzęt, ustawia go we wskazanym miejscu, a następnie zabiera opakowanie i wyrzuca je we wskazanym miejscu.
Sprawdź szczegóły naszych usług dla poszczególnych kategorii:
Dostawa z wniesieniem pralki
Pakiet podstawowy
Zakres:
- Dostawa
- Wniesienie urządzenia do mieszkania
- Rozpakowanie urządzenia
- Ustawienie we wskazanym miejscu (na życzenie)
- Uprzątnięcie i wywóz opakowań transportowych (na życzenie)
49, -
Pakiet rozszerzony
99, -
Pakiet premium
119, -
Dostawa z wniesieniem suszarki
Dostawa z wniesieniem pralkosuszarki
Pralkosuszarka wolnostojąca
199, -
Pralkosuszarka w zabudowie
Dostawa z wniesieniem lodówki
89, -
129, -
Dostawa z wniesieniem lodowki Side by Side
Dostawa z wniesieniem zamrażarki
Dostawa z wniesieniem kuchni
109, -
Dostawa z wniesieniem płyty
Dostawa z wniesieniem piekarnika
149, -
Dostawa z wniesieniem piekarnika + płyty
79, -
189, -
Dostawa z wniesieniem ekspresu do kawy
Dostawa z wniesieniem okapu
Dostawa z wniesieniem mikrofalówki
Dostawa z wniesieniem kina domowego
169, -