Electrolux 944032064 to nowoczesny produkt firmy Electrolux, który wyróżnia się swoimi niezawodnymi, wydajnymi i innowacyjnymi funkcjami. Urządzenie ma wszechstronną konstrukcję, która jest wyposażona w programy, które można dopasować do konkretnych potrzeb. Posiada wygodny panel sterowania, który pozwala na łatwe i intuicyjne sterowanie urządzeniem. Dodatkowym atutem jest szeroki zakres temperatur, który pozwala na precyzyjną regulację temperatur. Urządzenie jest łatwe w konserwacji i zapewnia długotrwałe bezproblemowe działanie.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Electrolux 944032064
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy, które produkt taki przejawia. Ponieważ zaś produkt/usługa to jeden z zasadniczych elementów budowania kontaktu i więzi między przedsiębiorstwami (sprzedającymi) i klientami (kupującymi), warto zatem zadbać, aby posiadały one cechy pożądane przez klientów - jest to podstawowy krok na drodze do budowy stabilnej pozycji w obrębie zajmowanego aktualnie rynku.
Jakich cech produktu pożądają klienci? Powiadają, że kto pyta - ten nie błądzi. Ustalając najważniejsze dla klientów cechy produktu (a co za tym idzie - formułując ich potrzeby konsumenckie), które zapewnią im maksymalną satysfakcję z ich użytkowania, warto o wskazanie takich cech poprosić wprost. Służą temu tzw. badania produktu - obszar kompleksowych badań rynku, który koncentruje się na pozyskaniu takiej wiedzy na temat konkretnego artykułu, jak:- oczekiwania konsumenckie w stosunku do cech produktowych; stopień zapotrzebowania na produkty/usługi o danych cechach;sposób postrzegania produktów/usług o danych cechach (w odniesieniu do dóbr konkurencyjnych);wykaz czynników stanowiących bariery oraz zachęty do dokonania zakupu danego produktu;kompleksowy wykaz aspektów wpływających na satysfakcję z nabycia i korzystania z produktu.
LCB3LF20W0
Szczegółowe dane produktu
Klasa energetyczna (UE 2017/1369)
F
Roczne zużycie energii [kWh]
250
Pojemność całk. komór mrożących (UE 2017/1369) [l]
198
Technologia chłodzenia zamrażarki
statyk
Wydajność zamrażania (komora 4*) (UE 2017/1369) [kg/24h]
10
Poziom hałasu (UE 2017/1369) [dB(A)]
42
Szczegółowe dane produktu
Zamrażarka skrzyniowa z wyświetlaczem LED i funkcją Action Freeze.
- Galeria SzczegółyGaleria filmówCechyOpiniePomoc
*Zdjęcia i filmy przedstawione w galerii na stronie produktu mają charakter poglądowy i mogą nie przedstawiać dokładnie tego modelu.
Cechy
Rzadsze rozmrażanie
Zintegrowany system LowFrost 600 skutecznie zapobiega gromadzeniu się szronu. Ułatwia to korzystanie z zamrażarki, która wymaga znacznie rzadszego rozmrażania.
Low Frost rzadsze rozmrażanie
System Low Frost ogranicza gromadzenie się szronu we wnętrzu komory, co sprawia, że znacznie rzadziej trzeba rozmrażać zamrażarkę.
Kompresor jest objęty 5-letnią gwarancją. Dotyczy ona uszkodzeń, które mogą powstać podczas pracy, transportu, opróżniania i napełniania gazem, a także ogólnej konserwacji urządzenia
Wybierz ustawienia zamrażarki za pomocą elektronicznych elementów sterujących.
Elektroniczne elementy sterujące dają Ci możliwość dostosowania ustawień i wewnętrznej temperatury zamrażarki.
Funkcja FastFreeze umożliwia szybkie zamrażanie świeżych produktów, powalając lepiej zachować zawarte w nich witaminy, smak, wartości odżywcze i ich konsystencję.
Oświetlenie zamrażarki Premium LED
Ciesz się doskonałą widocznością w każdym zakamarku zamrażarki, dzięki zintegrowanemu oświetleniu LED. Dyskretne, energooszczędne żarówki świecą jasnym światłem i zużywają dziesięć razy mniej energii niż standardowe oświetlenie.
Chłodziarki i zamrażarki firmy Electrolux oferują wiele innowacyjnych rozwiązań ułatwiających przechowywanie odpowiednio do potrzeb użytkownika.
Czy wiesz, że niektóre, drobne problemy z urządzeniem możesz rozwiązać bez zamawiania wizyty serwisowej? Spróbuj wyszukać rozwiązanie.Czy masz już to urządzenie?
Zarejestruj swoje urządzenia w MyElectrolux i znajdź wszystko, czego potrzebujesz w jednym miejscu.
- Sprawna pomoc techniczna i serwis
- Łatwy dostęp do instrukcji i przewodników
- Pełna kontrola nad posiadanymi gwarancjami
- Wyjątkowe oferty i rabaty
Dołącz do MyElectroluxPomoc
2 min czytania Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów? Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice. Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są? Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie. Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”? Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności. Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie: Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno: Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków. Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?